Apr 15, 2012

Mystery boat...

Yesterday I went with my good friend Max of Hot Rods by Max to pick up a boat he found, it's in aluminium, around 4 meters (13 feet) and looks like a 60's Cadillac with a bit VW Beetle in the nose. I have never seen anything like it in that size, I have seen late 50's, early 60's Chris Craft with similar fins down the sides but they are much larger. Anyone who have seen anything like it or knows what it is please leave a comment....

DP says: Soon it's boating time....

1 comment:

Anonymous said...

tja grävde fram en liknade båt bakom vebod hemma hos mej nyss dock inte lika hel men det är nogonting helt annat jag vill säga

läste du skrev att malossie hade planerat en cup med suzuki street magic förut. ja samma moped som min klubb brumbäck crusaders och jag ska byga en street racer av men var tveksam efter som det var en ac morini motor,
Brukar bara bygga trimma på piaggio lc motorer.
men för sent vario å utväxling mm var redan betalt å beställt skrek rätt ut när jag såg att veven var ett mat knivs skaft den går av direkt :) å jag som portat en race cylider så got det gick mm skulle haft mallosi vev å en sån cylinder du prata de om det skulle vara guld värt men hör av dej på tp_caraudio@hotmail.com om dina erfarheter å om du ev har nåt gammalt skräp trasig vevparti eller helt i cylinder väg till morini